مشاوره رایگان

خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان

خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان

چکیده محتوای این صفحه

خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان: برای کسب این اطلاعات درباره انواع یونولیت حتماً این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

ورق یونولیت به عناوینی مانند استایروفوم، آکاسیف، فیبر سفید و … شناخته می شود. اما نام علمی آن، پلی استایرن انبساطی یا EPS می باشد. کاربردهای این محصول در سیرجان بسیار زیاد است.

خرید ورق یونولیت در سیرجان

ورق یونولیت سبب کاهش مصرف آهن و فولاد در ساختمان سازی می شود. کاربرد ورق یونولیت صرفاً برای ساختمان سازی نیست و در بخش های دیگری در سیرجان از یونولیت استفاده می شود. این ورق ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و می توانند به هر فرم و حالتی در بیایند.

این ورق ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که پاسخگوی تمامی نیازهای سیرجانی های گرامی باشد. سبکی ورق یونولیت، موجب استقبال بسیار زیاد از استفاده از آن در کاربردهای گوناگون شده است. این ورق ها در دانسیته های 10، 15، 20 و 25 کیلوگرم بر مترمکعب تولید می شود.

خرید یونولیت سقفی استاندارد در سیرجان

در بررسی خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان متوجه می شویم که یکی از پرکاربردترین انواع یونولیت در سیرجان، یونولیت سقفی استاندارد می باشد. این محصول در ابعاد مختلفی تولید می شود اما معمولاً ابعاد آن معادل 200 در 50 در 25 سانتی متر می باشد که این اندازه ها به ترتیب مربوط به طول، عرض و ارتفاع آن می باشد.

دانسیته ای که برای یونولیت سقفی استاندارد درنظر می گیرند در محدوده 7 الی 12 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. از یونولیت سقفی برای بتن ریزی سقف و استفاده در لایه میانی ساندویچ پانل و زیر پوشش سقف لوله ها و شیروانی ها استفاده می شود. این یونولیت می تواند برای عایق سازی به کار رود و جایگزین بسیار خوبی برای پشم شیشه باشد.

استفاده از یونولیت به عنوان عایق در سیرجان

در ادامه موضوع خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان به این مسئله اشاره می کنیم که یونولیت در عایق سازی بسیار خوب عمل می کند. یونولیت در ساختار خود به میزان بسیار زیادی هوا دارد و این مسئله سبب می شود که بتواند عایق بسیار خوب دما، عایق بسیار قدرتمند صوت و عایق بادوام رطوبت باشد.

قدرت عایق سازی یونولیت به اندازه ای زیاد است که می توان از آن برای عایق سازی سردخانه در سیرجان استفاده نمود. قدرت بالای عایق سازی یونولیت سبب شده است که از آن برای ساخت یخدان و یخچال های صنعتی در سیرجان استفاده کنند. برای ساخت استودیوها در سیرجان از یونولیت استفاده می کنند تا سروصدای استودیو به بیرون منتقل نشود و آلودگی صوتی بیرون از استودیو به داخل منتقل نشود.

استفاده از یونولیت به عنوان پرکننده در سیرجان

در ارتباط با موضوع خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان باید به این مسئله اشاره کنیم که کاربردهای یونولیت بسیار متنوع هستند. یکی از این کاربردها، استفاده از یونولیت به عنوان پرکننده می باشد. هر جا که نیاز به استفاده از ماده پرکننده سبک و مقاومی باشد از یونولیت استفاده می کنند. یونولیت می تواند در ساختمان سازی، مبل سازی، تولید تشک، ساخت عروسک، ساخت اسباب بازی، خودروسازی و … به عنوان پرکننده به کار رود.

یونولیت از آن جهت برای پرکنندگی مناسب است که وزن کمی دارد و موجب افزایش وزن محصول موردنظر نمی شود. سبکی یونولیت در حالی است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و این مسئله سبب می شود که با اطمینان بگوییم که یونولیت از بهترین مواد برای پر کردن می باشد.

مقالات مرتبط

خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان و سایر شهرها

یونولیت در سیرجان برای ساختمان سازی، بسته بندی، عایق سازی، تولید محصولات مختلف، ساخت دکور، ساخت ماکت، نمونه سازی، تزئینات، اسباب کشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. یونولیتی که برای هر یک از این کاربردها به کار می رود، متفاوت از دیگری می باشد.

انواع یونولیت مناسب برای هر یک از کاربردهای مذکور را از مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” خریداری کنید. این مجموعه یونولیتی را به شما ارائه می دهد که شما را به خرید مجدد از این مجموعه برای کاربردهای دیگر ترغیب می کند.

قیمت یونولیت بر اساس فاکتورهایی مشخص می شود که برخی از آنها بیشتر اهمیت دارند. مواردی مانند ابعاد یونولیت، دانسیته یونولیت و کیفیت یونولیت از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت هستند. با توجه به توضیحات ارائه شده، قطعاً انتظار ندارید که قیمت انواع یونولیت ثابت باشد و هیچ اختلاف قیمتی میان انواع یونولیت موجود در بازار وجود نداشته باشد.

کارخانه تولید یونولیت در سیرجان

امکانات و موادی که هر یک از تولیدکنندگان برای تولید یونولیت به کار می برند، متفاوت است. درباره موضوع خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان باید بدانید که یونولیت را باید از هر کارخانه یا عرضه کننده ای نخرید. اگر یونولیت با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و توجه به استانداردها تولید نشده باشد، برای هیچ کاربردی مناسب نمی باشد.

کیفیت یونولیت تعیین کننده میزان مقاومت و دوام آن می باشد. لذا خریداران یونولیت در سیرجان باید کیفیت یونولیت موردنظر را چک کنند و پس از حصول اطمینان از مناسب بودن آن به خرید آن اقدام کنند. مجموعه یونولیت پلاستوفوم، آمادگی دارد که بهترین یونولیت را به مشتریان ارائه کند و ثابت کند که از بهترین عرضه کنندگان یونولیت در ایران است.

مزایای استفاده از یونولیت در سیرجان

مزایای یونولیت شما را بیشتر ترغیب می کند که درباره خرید، قیمت و تولید یونولیت در سیرجان تحقیق کنید تا به خرید این محصول اقدام کنید. یونولیت با ساختار بسیار خوب و خاصی که دارد، سبب می شود استفاده از آن با نتایج زیر همراه باشد:

  • کاهش هزینه های ساخت و ساز و تولید و بسته بندی در سیرجان
  • تسریع در اجرای عملیات ساخت و تولید در سیرجان
  • بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان های احداثی با یونولیت در سیرجان
  • راحتی کار نیروهای کار در زمان استفاده از یونولیت
  • امکان بازیافت یونولیت و آسیب وارد نشدن به محیط زیست در سیرجان
  • بی نیازی به استفاده از متریال مضر برای سلامتی انسان به دلیل برتری یونولیت و کارایی بهتر یونولیت نسبت به آن متریال
  • حمل و نقل بسیار آسان یونولیت
  • کاهش مصرف برخی از مصالح ساختمانی در انواع ساخت و سازهای صورت گرفته در سیرجان و حومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *