مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی

خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی را بررسی می کنیم و اطلاعات بسیار خوبی درباره انواع یونولیت در اختیار شما قرار می دهیم.

یونولیت، محصول پرکاربردی است که استفاده از آن در هر حوزه ای سودمند و مفید است. این محصول از 5 درصد پلاستیک و 95 درصد هوا درست شده است و این ترکیب اعجاب انگیز سبب شده است که بسیار سبک شود و برای عایق سازی بسیار مناسب باشد.

تاریخچه ای چند سطری از یونولیت

قبل از اینکه به بررسی خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی بپردازیم با تاریخچه این محصول بیشتر آشنا می شویم. یونولیت در سال 1839 از سوی ادوارد سیمون اختراع گردید.

این محصول به صورت طبیعی از جدا کردن بعضی از مواد از رزین طبیعی حاصل می شود. سیمون، درک درستی از این ماده نداشت و با یک شیمی دان به اسم Herman Staudinger مشاوره کرد و بر اساس مشاوره صورت گرفته، زنجیره بلند استایرن را به عنوان متریال پلیمری پلاستیکی ارائه نمودند.

این محصول در سال 1930 از سوی یک شرکت آلمانی به اسم BASF به صورت تجاری تولید شد و در اوایل ساده 1937، این ماده را صادر نمودند.

با ماده اولیه ای که به عنوان یونولیت شناخته می شود می توان انواع یونولیت را شامل یونولیت سقفی استاندارد، یونولیت دیواری، یونولیت بسته بندی، یونولیت توپی، یونولیت ورقه ای، یونولیت فشرده و … را تولید کرد.

کاربردهای یونولیت در آذربایجان غربی

بررسی خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی برای صنعتگران، تولیدکنندگان و سازندگان فعال در استان آذربایجان غربی مهم است.

زیرا این محصول در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در زمینه های گوناگون در استان آذربایجان غربی به کار می رود که برخی از آنها عبارتند از:

-عایق سازی صوتی سازه های واقع در محیط های شلوغ و با آلودگی صوتی بالا

-ساختمان سازی در آذربایجان غربی و استفاده از یونولیت در بخش های مختلف ساختمان مانند سقف، کف، فونداسیون، دیوار، درز انقطاع و …

-ساخت تخته های اسفنجی با استفاده از یونولیت در آذربایجان غربی

-ساخت مبل، تشک، عروسک، لوازم تحریر، بالش طبی، مجسمه، نمونه قطعات صنعتی

-بسته بندی تولیدات کارخانه های بلور، چینی، تجهیزات رایانه ای و بازی، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، شیرآلات، وسایل دکوری و …

-دکورسازی و تزئینات دکور و ویترین

-ماکت سازی و اجرای پروژه های دانشجویی و مهندسی و…….

مقالات مرتبط

انواع یونولیت در آذربایجان غربی

در ارتباط با خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی باید بدانید که قیمت انواع یونولیت بر اساس ویژگی ها و مشخصات آن متفاوت می باشد.

یونولیتی که برای کاربردهای مختلف به کار می رود باید خصوصیاتی متناسب با نیاز آن کاربرد داشته باشد. قرار نیست که یونولیت به کار رفته در ساختمان سازی با یونولیت مورداستفاده برای ساخت ماکت، ویژگی های یکسانی داشته باشد.

از این رو، تولیدکنندگان یونولیت به تولید این محصول در انواع مختلفی اقدام نموده که هر یک از آنها از ابعاد، دانسیته و شکل متفاوتی برخوردار هستند.

دسته بندی کلی یونولیت شامل یونولیت سقفی استاندارد، یونولیت تیرچه کرومیت، یونولیت دیواری، یونولیت فشرده، یونولیت ورقه ای، یونولیت توپی، یونولیت حبه قندی، یونولیت بسته بندی و … است که هر یک از آنها در استان آذربایجان غربی دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند.

بررسی مزایا و معایب استفاده از یونولیت در آذربایجان غربی

در بررسی موضوع خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی لازم دانستیم که به مزایا و معایب این محصول اشاره کنیم. در ابتدا عرض کنیم که یونولیت به خودی خود، معایب و اشکالاتی ندارد.

اما دارای نقاط ضعفی است که باید به آن توجه نمود. اگر به این نقاط ضعف توجه شود، اصلاً مشکلی در زمان استفاده از یونولیت بوجود نمی آید.

نقاط ضعف این محصول که باید مورد توجه خریداران محترم در آذربایجان غربی قرار بگیرد شامل حساسیت نسبت به رنگ های روغنی، حساسیت نسبت به چسب های شیمیایی قوی، احتمال تغییر بافت در صورت تماس با حلال های آلی و ضعف در برابر حرارت و آتش می باشد. البته یونولیت نسوز در برابر آتش و حرارت ضعیف نیست و مقاوم می باشد.

اما مزایای یونولیت که مهمترین مسئله در بررسی خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی می باشد شامل وزن اندک یونولیت، مقاومت بسیار بالای یونولیت در برابر ضربه و فشاراست.

خاصیت عایق صوتی یونولیت، خاصیت عایق حرارتی یونولیت، خاصیت عایق رطوبتی یونولیت، خنثی بودن نسبت به مواد مختلف و بی علاقه نشان دادن برای واکنش با آنها، انعطاف پذیری بسیار بالا و امکان بازیافت آن می باشد.

هر یک از این مزایا برای آنکه سازندگان و صنعتگران فعال در آذربایجان غربی را به استفاده از این محصول ترغیب کند، کفایت می کند.

خریداران یونولیت در آذربایجان غربی بدانند که زمانی می توانند از یونولیت به خوبی بهره مند شوند و از استفاده از آن نفع ببرند که یونولیت مرغوب و استانداردی را خریداری کنند. یونولیت مرغوب و استاندارد را باید از تولیدکنندگان بزرگ و معتبر خریداری کنید.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی

مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، می تواند بهترین یونولیت استاندارد را تولید و عرضه کند. با استفاده از یونولیت این مجموعه می توانید کیفیت بسته بندی، ساختمان سازی، تولید و عایق سازی را بهبود ببخشید.

باکیفیت ترین یونولیت را از این مجموعه خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که یونولیت این مجموعه از حداکثر دوام و مقاومت برخوردار است.

این مجموعه، ارائه دهنده انواع یونولیت های ذکر شده می باشد و ثابت کرده است که در تولید یونولیت از تخصص بسیار بالایی برخوردار می باشد. با یونولیت تولیدی این مجموعه می توانید به نتایج موردانتظار خود دست پیدا کنید.

آیا یونولیت تهدیدکننده محیط زیست است؟

در آخر توضیحاتی که درباره خرید و قیمت یونولیت در آذربایجان غربی عرض کردیم بیان کنیم که نگران محیط زیست نباشید. استفاده از یونولیت قرار نیست که صدمه ای به محیط زیست وارد کند.

زیرا یونولیت، محصول بازیافت شدنی است. این مسئله نشان می دهد که یونولیت دور ریختنی نیست. یونولیت را می توان بازیافت کرد و به سراغ روش های پرخطر از بین بردن یونولیت مانند سوزاندن و دفن یونولیت نرفت.

این مسئله، محدودیت های استفاده از یونولیت را از بین برده است. بر اساس روش های اصولی بازیافت می توان یونولیت را به ماده اولیه بازیافتی تبدیل نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *