مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق

خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق را بررسی نموده و با یکی از مجرب ترین و بزرگترین ارائه دهندگان یونولیت در این استان آشنا می شویم.

استان اربیل، یکی از استان های عراق واقع در منطقه خودگردان کردستان می باشد. اقتصاد اربیل، بیشتر متکی به کشاورزی می باشد. در سال های اخیر، ساخت و سازهای زیادی در اربیل انجام شده است. یکی از مصالح و متریال پرکاربرد در ساختمان سازی در اربیل عراق، یونولیت می باشد.

البته کاربرد یونولیت صرفاً مربوط به ساختمان سازی نیست و این محصول می تواند در حوزه های دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

از کاربردهای گوناگون یونولیت می توان به استفاده در صنعت بسته بندی، استفاده در صنعت ساخت و ساز، استفاده در صنعت دکوراسیون، استفاده در کشاورزی با هدف هوادهی بهتر خاک، استفاده در باغداری، استفاده برای ساخت پروژه های فنی و مهندسی و دانشجویی و … اشاره نمود.

یونولیت، گاهی یک ماده اولیه برای تولید و ساخت است و گاهی یک ماده محافظتی و بسته بندی برای محصولات مختلف است و در پاره ای از اوقات، در نقش دیگری به کار گرفته می شود.

خرید یونولیت سقفی استاندارد در اربیل

یونولیت سقفی استاندارد، نوعی از یونولیت است که در اجرای سقف ساختمان ها در اربیل به کار می رود. در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق متوجه می شویم که یونولیت سقفی استاندارد، یکی از مستحکم ترین یونولیت است.

دانسیته ای که برای این یونولیت درنظر می گیرند، معمولاً 7، 8، 12 و 20 می باشد. اما اغلب کارخانه ها، یونولیت سقفی استاندارد را با چگالی 12 کیلوگرم بر مترمکعب تولید می کنند. یونولیت سقفی استاندارد در چندین ابعاد تولید می شود تا برای اجرای سازه های مختلف با دهانه های گوناگون، قابل استفاده باشد.

سازه هایی که با استفاده از یونولیت سقفی استاندارد احداث می شوند، بسیار سبک و مقاوم در برابر زمین لرزه هستند. اجرای سقف ساختمان ها در اربیل با استفاده از یونولیت، بسیار آسان تر می شود و ظرف مدت کوتاهتری انجام می شود.

خرید یونولیت دیواری در اربیل

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق متوجه می شویم که یکی از پرکاربردترین یونولیت ها، یونولیت دیواری است که برای ساخت دیوارهای پیش ساخته به کار می رود. یونولیت دیواری، یونولیتی است که در دیوار به کار می رود. این یونولیت همانند بلوک های سفالی و سیمانی در دیوار به کار می رود. یونولیت دیواری، می تواند در نقش درز انقطاع میان دیوارهای سازه های مجاور به کار رود.

نصب یونولیت دیواری بسیار سریع و آسان است. یونولیت های دیواری، ضد آب و قابل شستشو می باشند. این یونولیت ها می توانند در پشت گاز و بخاری نصب شوند، اما نباید در معرض حرارت مستقیم باشند. امکان رنگ آمیزی یونولیت های دیواری وجود دارد. یونولیت های دیواری در چندین نوع تولید می شوند که برخی از آنها در سالن های ورزشی، تالارها، سالن های آرایشی، هتل ها، مهدکودک ها و … به کار می روند.

خرید یونولیت بسته بندی استاندارد و مرغوب

اگر شما از تولیدکنندگان محصولی خاص در اربیل هستید، می توانید برای بسته بندی آن از یونولیت بسته بندی استفاده کنید. در ادامه بررسی خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق ، عرض کنیم که استفاده از یونولیت بسته بندی با مزایای بسیار زیادی همراه است.

یونولیت بسته بندی دارای مقاومت بالایی است و خاصیت ضد ضربه ای دارد. این یونولیت می تواند تضمین دهد که محصولاتی که با آن حفاظت شده اند در فرآیند حمل و نقل دچار آسیب دیدگی نشود.

شما می توانید نمونه ای از محصول خود را به ما ارائه دهید تا بهترین و مناسب ترین یونولیت بسته بندی را بر اساس ابعاد و شکل آن طراحی و تولید کنیم. کیفیت یونولیت بسته بندی که ما به شما ارائه می دهیم، بسیار بالا می باشد.

خرید یونولیت فشرده در اربیل عراق

یونولیت فشرده، نوعی یونولیت است که مواد سازنده آن فشرده شده اند و وزن زیادی دارند. این یونولیت با دانسیته بالا و مقاومت قابل توجهش، شناخته می شود. یونولیت فشرده، قدرت زیادی برای عایق سازی صوتی دارد. در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق متوجه می شویم که قیمت این یونولیت به دلیل فشردگی بالایش، زیاد است. این یونولیت معمولاً دارای جرم حجمی 40 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

خرید یونولیت ورقه‌ای در اربیل

یونولیت ورقه ای دارای کاربردهای بسیار زیادی است و تقاضای زیادی برای خرید آن وجود دارد. پلاستوفوم ورقه ای را می توان در پروژه های مختلفی در اربیل مورد استفاده قرار داد. یونولیت ورقه ای در جرم حجمی های مختلف شامل 7، 8، 12، 20 کیلوگرم بر مترمکعب و … و ضخامت های 1،2،5، 10 سانتی متر و … تولید می شوند.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق

هر یک از انواع یونولیت شامل یونولیت تیرچه کرومیت، یونولیت دیواری، یونولیت سقفی، یونولیت بسته بندی و … دارای قیمت متفاوتی هستند. نه تنها نوع یونولیت در قیمت آن اثر می گذارند بلکه دانسیته و سطح کیفی یونولیت نیز بر قیمت آن اثر می گذارند.

بهترین یونولیت استاندارد و باکیفیت را می توانید از مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. انتخاب یک کارخانه یا عرضه کننده حرفه ای یونولیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و سبب می شود که محصولات باکیفیت و اصولی تولیدشده ای را خریداری کنید.

مقالات مرتبط

سخن پایانی

با توجه به بهترین مرکز خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق توجه کنید که یونولیت خوبی را با قیمت مناسب از بهترین تولیدکننده خریداری کنید. پروژه های عمرانی و صنعتی مختلف در اربیل می توانند با استفاده از یونولیت بهتر اجرا شوند. استفاده از یونولیت دارای مزایای بسیار زیادی مانند کاهش هزینه ها، افزایش سرعت اجرا، عایق سازی صوتی بهتر، عایق سازی انرژی قدرتمندتر، عایق سازی رطوبتی مستحکم تر و … خواهد بود.

یونولیت بسیار بادوام و قدرتمند است و محصول کاملاً ایده آلی برای حوزه های مختلف در اربیل عراق می باشد. ویژگی های یونولیت صرفاً مثبت است و تنها چندین نقطه ضعف کوچک دارد که باید به آنها توجه نمود.

به طور مثال یونولیت نباید با رنگ های روغنی، چسب های شیمیایی قوی، حلال های آلی و … ترکیب شود و این آخرین نکته ای بود که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اربیل عراق به شما ارائه دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *