مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در تبریز

خرید و قیمت یونولیت در تبریز

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در تبریز  را بررسی نموده و راه خرید آسان و بی واسطه یونولیت با قیمت مناسب را به شما نشان خواهیم داد.

یونولیت یا پلاستوفوم، محصول پرکاربردی است که می تواند بسیاری از انتظارات صنعتگران و تولیدکنندگان تبریزی را برآورده کند. ویژگی های بسیار خوبی که یونولیت دارد، صنعتگران و سازندگان را متقاعد نموده است که یونولیت را جایگزین دیگر متریال در پروژه ها و کسب و کارهای خود کنند.

مزایای استفاده از یونولیت در ساخت و سازهای تبریز

تبریز، یکی از شهرهای محبوب در ایران است که افراد زیادی در آنجا سکونت دارند. جذابیت های این شهر سبب شده است که ساخت و سازهای زیادی با کاربری های گوناگون در آنجا صورت بگیرد. یکی از مصالحی که در ساخت و سازهای تبریز به کار گرفته می شود، یونولیت می باشد.

یونولیت یا پلاستوفوم سبب کاهش هزینه های پیمانکاران و سازندگان تبریزی می شود. چرا که اولاً یونولیت ارزان قیمت است. ثانیاً یونولیت با حجم و ابعاد بزرگ خود سبب کاهش نیاز به مصرف بتن می شود و این مسئله به نوعی دیگر موجب کاهش هزینه ها می شود.

ثالثاً اجرای بخش های مختلف ساختمان با سرعت بیشتری انجام می شود و این مسئله به معنای زودتر تمام شدن پروژه است که برای پیمانکاران به لحاظ اقتصادی به صرفه است، چرا که سبب تحویل سریعتر واحدها به مشتریان و دریافت وجه آنها می شود. سازه هایی که در تبریز با یونولیت احداث می شوند، در برابر زمین لرزه بسیار مقاوم هستند.

کاربردهای یونولیت در تبریز

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در تبریز ، توجه به کاربردهای این محصول بسیار مهم می باشد. یونولیت یا پلاستوفوم می تواند در ساده ترین پروژه ها تا حساس ترین و بزرگترین پروژه ها به کار گرفته شود. یونولیت یا پلاستوفوم به هر شکلی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و این مسئله در فراوانی کاربرد آن، بی تأثیر نبوده است.

کاربردهای یونولیت شامل ساختمان سازی، بسته بندی تولیدات کارخانه ها، بسته بندی تولیدات شرکت ها و کارگاه ها، کشاورزی، باغداری و پرورش محصولات گلخانه ای، حمل فرآورده های شیلات، حمل فرآورده های خونی و دارویی، تولید محصولات مختلف، عایق سازی صوتی استودیو و سینما، عایق سازی برودتی سردخانه، عایق سازی حرارتی گرم خانه، دکوراسیون و تزئینات و … می باشد که در تبریز اغلب این کاربردها مشهود می باشند. برای هر یک از این استفاده ها از یونولیتی مناسب استفاده می شود که مدل و مشخصات آن مناسب کاربرد موردنظر می باشد.

ویژگی های مثبت یونولیت که تبریزی‌ها باید بدانند:

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در تبریز ، حتماً باید به ویژگی های مثبت این محصول اشاره کنیم. یونولیت یا پلاستوفوم دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است که به احتمال زیاد، استفاده کنندگان از این محصول در تبریز با این موارد آشنایی دارند.

-وزن بسیار اندک یونولیت

-توانایی عایق سازی صوتی

-توانایی عایق سازی حرارتی – برودتی

-جذب بسیار کم آب

-انعطاف پذیری بسیار زیاد

-سازگاری با محیط زیست تبریز و امکان بازیابی به چرخه تولید در تبریز

-مقاومت بسیار زیاد در برابر فشار و ضربه و سایر تهدیدات فیزیکی

-بی میلی به ورود به واکنش های شیمیایی با مواد گوناگون

احتیاط های لازم درباره استفاده از یونولیت در تبریز

در ادامه بررسی خرید و قیمت یونولیت در تبریز به معایب این محصول اشاره می کنیم. البته بهتر است صفت یا عنوان معایب را برای این موارد به کار نبرد. زیرا استفاده از یونولیت، هیچ مشکلی را بوجود نمی آورد. اما از آنجاییکه یونولیت نقاط ضعفی دارد باید به این نقاط ضعف توجه نمود تا در زمان استفاده از یونولیت هیچ مشکلی بوجود نیاید.

یونولیت نسبت به حلال های آلی، ری اکشن خوبی نشان نمی دهد و در اغلب مواقع آسیب می بیند. همچنین این ماده نباید با چسب ها و رنگ های غیرمخصوص رنگ و چسب کاری شود. زیرا از نظر ظاهری و حتی ساختار درونی ممکن است دچار مشکل شود.

پلاستوفوم یا یونولیت حتماً باید از مواد مشتعل زا دور نگهداری شود. زیرا این مواد ممکن است سبب شعله ور شدن یونولیت شوند و اتفاقات ناگواری بوجود بیاید. بنابراین توصیه می شود که یونولیت در شرایط بسیار مطلوبی نگهداری و انبار شود و از مواردی نظیر تینر، رنگ روغنی، بنزین، کابل های برق، تابلوهای برق و … دور باشد.

کارخانه تولید یونولیت در تبریز

بررسی خرید و قیمت یونولیت در تبریز  را با معرفی یکی از بهترین عرضه کنندگان یونولیت در تبریز ادامه می دهیم. در تبریز، کارخانه های مختلفی وجود دارد که محصولات گوناگونی را تولید می کنند. یونولیت ممکن است در هر یک از این کارخانه ها، کاربردی داشته باشد.

خود یونولیت در کارخانه های متعددی در ایران تولید می شود که یکی از بهترین آنها، مجموعه یونولیت پلاستوفوم می باشد. مجموعه یونولیت پلاستوفوم با سالها تجربه با استفاده از بهترین امکانات به تولید یونولیت در سه مرحله پیش فوم، تثبیت و قالب گیری اقدام می کند.

کیفیت تولیدات این مجموعه به اندازه ای بالا می باشد که بسیاری از سازندگان و تولیدکنندگان بزرگ و مطرح در کشور، یونولیت موردنیاز خود را از این مجموعه خریداری می کنند.

نکات خرید و قیمت یونولیت در تبریز

قیمت یونولیت به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر یک به اندازه ای سبب ایجاد تغییر در نرخ این محصول می شوند. مجموعه یونولیت پلاستوفوم بر اساس ضخامت، دانسیته، سطح کیفی پلی استایرن به کار رفته، نوع افزودنی به کار رفته و مدل یونولیت به تعیین قیمت این محصول اقدام می کند.

میزان سفارشات شما در تعیین نرخ این محصول، اندکی تأثیر دارد. قیمت یونولیت این مجموعه بسیار مناسب است و هیچ نگرانی درباره مناسب بودن قیمت یونولیت این مجموعه وجود ندارد و خریداران می توانند با آسودگی خاطر به ارائه سفارشات خود اقدام کنند.

سخن پایانی

توضیحاتی که در زمینه خرید و قیمت یونولیت در تبریز بیان شد با هدف راهنمایی شما در انتخاب و خرید این محصول ارائه گردید. اگر این محصول را از تولیدکنندگان بزرگ خریداری کنید، حتماً از کیفیت آن آسوده خاطر خواهید بود. با استفاده از یونولیت می توانید به نتایج ارزنده ای در پروژه ها و کسب و کارهای خود دست پیدا کنید. بنابراین حتماً از این محصول مفید و کاربردی در تبریز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *