مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در زاهدان

خرید و قیمت یونولیت در زاهدان

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در زاهدان : مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” با امکانات روز و پیشرفته، بهترین ارائه دهنده یونولیت است.

پلی استایرن انبساطی با نام های مختلفی در زاهدان شناخته می شود که مطرح ترین آنها، یونولیت است. توجه داشته باشید که یونولیت و کائوچو اصلاً یکسان نیستند و دو متریال کاملاً متفاوت هستند.

کارخانه تولید یونولیت در زاهدان

یونولیت، ماده پلیمری می باشد که به رنگ سفید است و ماده اولیه آن از مشتقات پتروشیمی است. ماده اولیه تولیدی در پتروشیمی پس از پخت اولیه به گرانول بزرگ تر تبدیل می گردد و سپس وارد یک فرآیند خاصی می شود که در آنجا با بخار آب، ذرات گرانول یونولیت در مجاورت یکدیگر قرار گرفته و بلوک یونولیت را بوجود می آورد.

با توجه به یونولیتی که قرار است تولید شود، با استفاده از سیم داغ به برش یونولیت اقدام می شود. ابعاد و اشکال یونولیت هایی که تولید می شوند، متفاوت است. پروسه ساخت قالب های بسته بندی یونولیتی همانند تولید بلوک یونولیت می باشد.

آشنایی با برخی از خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاص یونولیت

بررسی خرید و قیمت یونولیت در زاهدان را از خصوصیات آن شروع می کنیم. یونولیت در شرایط عادی به صورت ماده ای است که در مقابل آتش سوزی مشتعل می گردد. اما با توجه به برخی از کاربردها و نیازی که حس می شود، ممکن است به تولید یونولیت کندسوز نیاز باشد.

یونولیت نسبت به مواد شیمیایی مانند تینر، بنزین، آستن و … واکنش می دهد و این مسئله سبب می شود که تأکید شود برای رنگ آمیزی و چسباندن یونولیت از موادی مناسب استفاده شود. چسب یونولیت یا چسب چوب، بهترین چسب برای چسباندن یونولیت می باشد.

یونولیت از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و برای استفاده در کاربردهای گوناگون به سبب برخورداری از این ویژگی مناسب است. از بهترین و مشهورترین ویژگی های این ماده می توان به عایق بودن یونولیت اشاره نمود. یونولیت نسبت به گرما و سرما عایق است. اما در برابر حرارت بسیار زیاد و شعله مستقیم، دچار مشکل می شود و نباید انتظار داشت که تحمل بیاورد.

در ارتباط با موضوع خرید و قیمت یونولیت در زاهدان باید عرض کنیم که شناخت ویژگی های یونولیت کمک می کند که بهتر بتوانید از آن استفاده کنید. یونولیت بسیار سبک است و این سبکی موجب استفاده های خاص از آن شده است. به طور مثال برای ساخت هواپیما از یونولیت استفاده می شود.

صنعت دکوراسیون نتوانسته است محصولی بهتر از یونولیت پیدا کند که از خصوصیات وزن اندک، برش پذیری آسان و جابه جایی آسان برخوردار باشد. با این محصول می توان پنل های آکوستیک و ایزولاسیون را ساخت. چرا که یونولیت به صورت عایق صوت است و عایق سازی صوتی را به خوبی انجام می دهد.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در زاهدان

قیمت یونولیت بر اساس خصوصیات کمی و کیفی آن همانند ابعاد و کیفیت مواد اولیه تعیین می شود. یونولیت هایی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، یعنی با مواد اولیه باکیفیت تری درست شده اند. خرید چنین مواد باکیفیتی، پول بیشتری می خواهد و این مسئله موجب افزایش هزینه تولید یونولیت می شود. بنابراین انتطار داریم که یونولیت باکیفیت تر، قیمت بیشتری داشته باشد و جز این نیز، انتظار نمی رود.

این مسئله طبیعی است که هر چه طول و عرض و ضخامت یونولیت بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر باشد. یونولیت ها با توجه به کاربرد خود در اندازه مختلفی تولید می شوند. یونولیت هایی که بزرگ هستند، معمولاً برای ساختمان سازی و دکورسازی به کار می رود. پلاستوفوم یا یونولیت در هر قیمتی که ارائه شود باز هم نسبت به متریال دیگر که کارایی مشابهی با آن دارد، ارزان قیمت تر است. بنابراین خریداران یونولیت در زاهدان اطمینان داشته باشند که محصول به صرفه ای را برای کاربردهای موردنظر خود انتخاب نموده اند.

نکات خرید و قیمت یونولیت در زاهدان

1.یونولیت هایی که بسیار ارزان قیمت هستند، به احتمال زیاد بی کیفیت هستند و نباید برای کاربردهای مهم خریداری شوند. حتی خرید این یونولیت ها برای کاربردهای بی اهمیت، توصیه نمی شود.

2.اگر هدف استفاده از یونولیت، استفاده در ساختمان سازی است باید یونولیت هایی را خریداری کنید که حتماً نسوز و کندسوز باشند. زیرا یونولیت هایی که بسوز هستند، ایمنی ساختمان را به شدت کاهش می دهد.

3.سطح یونولیت باید به دقت بررسی شود و چک شود که هیچ ویژگی منفی در آن وجود نداشته باشد. دانه بندی ها باید ریز و متراکم باشند. سطح یونولیت باید یکدست باشد و زمانی که با دست سطح یونولیت بررسی می شود، یک سطح نرم و یکنواخت احساس شود.

4.دانسیته یونولیت باید دقیقاً متناسب با کاربرد موردنظر در زاهدان باشد. ساخت و ساز در زاهدان به یونولیتی با دانسیته بالا نیاز دارد. اما برای اجرای پروژه های کاردستی نباید از یونولیت هایی با دانسیته بالا استفاده شود. زیرا در بررسی خرید و قیمت یونولیت در زاهدان متوجه می شویم که یونولیت هایی با دانسیته بالاتر، گران تر هستند. لذا ضرورتی ندارد که برای کاربردهای کم اهمیت از دانسیته های بالا استفاده شود.

5.از هر نوع یونولیتی باید در کاربرد موردنظر خود استفاده شود. اگر بخواهید از یونولیت بلوک برای ساخت کاردستی استفاده شود، برش کاری زیادی انجام می شود و کار با چنین یونولیتی برای کاردستی دشوار است. برای بسته بندی باید از یونولیت سفارشی ساخته‌شده برای بسته بندی محصول موردنظر استفاده شود.

6.اگر یونولیت فاقد نشان استاندارد است، هرگز به خرید این یونولیت اقدام نکنید. زیرا یونولیت غیراستاندارد به زودی خراب می شود و ویژگی های موردانتظار را ندارد.

مقالات مرتبط

سخن پایانی

توضیحات مختصری درباره خرید و قیمت یونولیت در زاهدان ارائه دادیم. یونولیت می تواند به پیشرفت اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی، پژوهشی، فنی و مهندسی، دانشجویی، دانش آموزی و … کمک کند. این محصول از سوی بزرگترین صنعتگران، تولیدکنندگان و سازندگان در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان معنا است که امتحان خود را پس داده است و توانمندی های خود را اثبات کرده است. شما می توانید در هر زمینه ای اعم از ساختمان سازی، مدلسازی، ماکت سازی، عروسک سازی، مجسمه سازی، ساخت تشک، ساخت مبل شنی و … در شهر زاهدان از یونولیت استفاده کنید و نتایج بسیار خوبی به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *