مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در قشم

خرید و قیمت یونولیت در قشم

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در قشم : یونولیت استاندارد و باکیفیت را می توانید از معتبرترین و حرفه ای ترین کارخانه ها با قیمت مناسب خریداری کنید.

آیا می دانید که یونولیت چه محصول ارزشمندی است و از چه خواصی برخوردار می باشد؟ آیا تاکنون به این فکر کرده اید که یونولیت در کسب و کار شما می تواند چه کارایی داشته باشد؟ اگر کسب و کار شما به گونه ای است که به متریال بسته بندی، متریال عایق سازی، مواد پرکننده و … نیاز دارد، به استفاده از یونولیت فکر کنید.

تولید یونولیت در قشم

مراحل کلی ساخت یونولیت در کارخانه های مختلف، یکسان است. بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم برای انتخاب بهترین یونولیت برای کاربرد موردنظر به شما کمک می کند. تولید یونولیت بدین صورت است که ابتدا مواد اولیه را با سازوکار خاصی منبسط می کنند. در این شرایط، دمنده هایی ماند بوتان و پروپان و … را به ترکیب اضافه می کنند.

با حرارت دهی این مواد، شکل خاصی به آنها داده می شود که به تعبیری مشابه دانه های مروارید و به تعبیری مشابه لوبیاهای کوچک است. زمانی که این ذرات منبسط می شوند، حجم زیادی پیدا می کنند. پس از فاز انبساط، نوبت به فاز خشک شدن و فشرده سازی می رسد.

هنگامی که ترکیب حاصل به حالت مناسبی رسید، قالب گیری آنها انجام می شود تا به شکل و ابعاد موردنظر متناسب با کاربرد موردنظر برسند.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم

خرید و قیمت یونولیت در قشم که بر اساس ویژگی های کمی و کیفی آن، متفاوت می باشد. هر اندازه که پارامترهای کیفی یونولیت در رنج و سطح بالاتری باشند و پارامتر کمی آن بالاتر باشند، قیمت یونولیت بیشتر است و جز این مورد هم انتظار نمی رود.

ترکیب یونولیت به گونه ای است که 98 درصد آن از هوا و 2 درصد آن از پلاستیک تشکیل شده است. قطعاً زمانی که حجم زیادی از محصولی را هوا تشکیل داده است، قیمت آن کاهش پیدا می کند و ارزانی یونولیت به این دلیل است.

انواع یونولیت به کار رفته در قشم

تولیدکنندگان یونولیت با توجه به اینکه یونولیت قرار است در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد، آن را در چندین نوع تولید می کنند تا برای کاربردهای مختلف مناسب باشد. در بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم ، هم متوجه می شویم که قیمت هر یک از این محصولات متفاوت است.

یونولیت، کارایی زیادی دارد اما مهمترین کاربردهای آن در قشم شامل استفاده برای بسته بندی، استفاده برای اجرای نمای ساختمان، استفاده برای اجرای دیوارها، اجرای نمای ساختمان ها، استفاده برای دکوراسیون، استفاده برای ماکت سازی و مدلسازی، استفاده برای ویترین و تزئینات و … می باشد.

مزایا ومعایب استفاده از یونولیت

پس از بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم ، با مزایا و معایب یونولیت آشنا می شویم.

یونولیت با ویژگی های مثبت زیر شناخته‌شده می باشد:

1.وزن کم:

وزن یونولیت بسیار کم است و از متریال سبک وزن به حساب می آید.

2.مقاومت بالا:

مقاومت رطوبتی یونولیت بسیار بالا است و این مسئله موجب انتخاب یونولیت به عنوان ماده آب بندی و عایق بندی رطوبتی شده است و همچنین فشار و ضربه نمی تواند یونولیت را دچار مشکل کند و ساختارش را تحت تأثیر قرار دهد.

3.طول عمر زیاد:

طول عمر و دوام یونولیت از هر عایقی بیشتر است و از این جهت، بسیار محبوب است.

4.قابلیت بازیافت:

این محصول بازیافت می شود. بنابراین طبیعت زیبای قشم در اثر استفاده از یونولیت صدمه نخواهد دید. البته نیاز است که به جمع آوری ضایعات یونولیت و یونولیت های دورریختنی، توجه شود.

5.قیمت مناسب:

بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم نشان می دهد که یونولیت از متریال و مصالح ارزان قیمت و به صرفه می باشد و این مسئله کاملاً اثبات شده می باشد.

6.انعطاف زیاد:

یونولیت می تواند به هر شکلی در بیاید و تغییرات زیادی کند. در واقع هیچ محدودیتی برای استفاده های مختلف از یونولیت وجود ندارد و لیستی از اقدامات را می توان بر روی یونولیت پیاده سازی کرد.

7.حمل راحت:

حمل و جابه جایی یونولیت در قشم، بسیار سهل و آسان است.

8.عایق مناسب:

هم حرارت در برابر یونولیت ناتوان است و هم برودت در برابر یونولیت ضعیف است. به همین دلیل برای عایق سازی انرژی از یونولیت استفاده می کنند. البته اگر یونولیت بسوز باشد، در برابر حرارت بالا دچار مشکل می شود،خاصیت عایق صوتی یونولیت، آن را چندین برابر محبوب سازندگان و صنعتگران کرده است.

مقالات مرتبط

اما در بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم باید معایب آن را نیز درنظر گرفت. معایبی که باید لحاظ شوند، عبارتند از:

1.حساس بودن:

حلال های الی به احتمال بسیار زیاد یونولیت را دچار مشکل می کنند.

2.احتمال اشتعال:

اگر برای رنگ آمیزی یونولیت از رنگ های روغنی استفاده نشود، احتمال مشتعل شدن یونولیت یا جمع شدن بافت آن وجود دارد.

3.وجود کلروفلوروکربن:

زنگ خطر استفاده از یونولیت زمانی است که برای تولید یونولیت از کلروفلوروکربن استفاده شود. زیرا این ماده به لایه اوزون صدمه می زند.

تاریخچه کوتاه و مختصری از یونولیت

پس از ارائه توضیحاتی درباره خرید و قیمت یونولیت در قشم ، یک تاریخچه مختصری از آن ارائه می دهیم. ابتدا سیمون این ماده را کشف کرد. در حالیکه اصلاً نمی دانست این ماده قرار است در آینده چه کاربردهای مهمی داشته باشد. سیمون با یک متخصص شیمی آلی مشهور مشورت کرد و نتیجه همکاری این دو، ایجاد زنجیره بلند استایرن به عنوان یک ماده پلاستیکی شد.

پس از آن، انواعی از یونولیت ها تولید شدند. در سال 1930 یک کمپانی آلمانی به صورت تجاری به تولید انبوه یونولیت اقدام نمود. در سال 1937 ، نخستین صادرات یونولیت به کشورهای دیگر انجام شد. دانشمندی به اسم Ray Mclntire توانست فوم پلی استایرن را تولید کند.

سخن پایانی

امیدواریم توضیحات مفیدی در رابطه با خرید و قیمت یونولیت در قشم ، به شما ارائه داده باشیم. با توجه به تمامی خصوصیات یونولیت نسبت به خرید آن اقدام کنید تا از خرید خود، اطمینان خاطر داشته باشید و یونولیتی را خریداری کنید که برای کاربرد موردنظر شما بهترین باشد. اگر به راهنمایی در این زمینه نیاز داشتید، با کارشناسان ما مشاوره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *