مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در متل قو

خرید و قیمت یونولیت در متل قو

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در متل قو : با بهترین ارائه دهنده یونولیت در این شهر آشنا می شویم و قیمت روز انواع یونولیت را بررسی می کنیم.

متل قو به دلیل برخورداری از موقعیت زیبای جغرافیایی، طبیعت بسیار زیبا، تفریحات آبی، مراکز خرید و هتل های لوکس به یکی از مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است.

در صنایع گوناگون متل قو مانند صنعت ساختمان از یونولیت، استفاده های زیادی می شود.

یونولیت، ماده سبک و متخلخلی می باشد که تحت پروسه پیش انبساط، تهویه و قالب گیری تولید می شود.

استفاده از این محصول دارای مزایای فراوانی است که موجب استقبال بالا از خرید یونولیت برای استفاده در حوزه های گوناگون در متل قو شده است.

خرید یونولیت سقفی استاندارد در متل قو

یکی از کاربردهای یونولیت که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در متل قو به آن می پردازیم، استفاده در ساختمان سازی است.

بدین منظور از یونولیت های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آنها، یونولیت سقفی استاندارد می باشد.

یونولیت سقفی استاندارد بر اساس استانداردهای خاص به صورت مکعب مستطیل هایی تولید می شود تا در اجرای سقف ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد و هزینه های ساخت را به شدت کاهش دهد.

البته استفاده از یونولیت سقفی استاندارد، یک مزیت دیگر هم دارد که افزایش مقاومت ساختمان ها در متل قو در برابر زمین لرزه است.

سازه هایی که در متل قو با یونولیت احداث شوند، وزن کمتری دارند و این مسئله میزان خسارت و خرابی آنها در زمان وقوع زمین لرزه را به شدت کاهش می دهد.

خرید یونولیت دیواری در متل قو

درباره خرید و قیمت یونولیت در متل قو باید به نوع یونولیت مناسب توجه داشت. یونولیت دیواری، ورق پلی استایرن است که به علت تخلخل بالا برای عایق سازی دیوار بسیار مناسب است.

ابعاد یونولیت دیواری متفاوت است اما غالباً این محصول را در ابعاد دو متر در یک متر تولید می کنند.

این یونولیت ها ممکن است ضخامتی در حدود 1 الی 15 سانتی متر داشته باشند.

ساختار یونولیت دیواری به صورتی است که در عایق سازی صوتی دیوارها بسیار خوب عمل می کند.

یونولیت دیواری، نه تنها عایق صوت است بلکه عایق حرارت و برودت نیز می باشد و موجب بهره وری انرژی در ساختمان های واقع در متل قو می شود.

بهتر است برای اجرای دیوار از یونولیت های کندسوز استفاده نمود که در زمان آتش سوزی، شعله ور نمی شوند.

مقالات مرتبط

خرید یونولیت بسته بندی در متل قو

در ادامه بررسی موضوع خرید و قیمت یونولیت در متل قو با یونولیت بسته بندی آشنا می شویم.

کارخانه ها، شرکت ها و کارگاه ها می توانند با استفاده از یونولیت موجب بسته بندی باکیفیت محصولات و تولیدات خود شوند.

یونولیت بسته بندی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و این مسئله سبب می شود که هرگونه فشار و ضربه ای را مهار کند و مانع از آسیب دیدگی محصولات بسته بندی شده با خود شوند.

یونولیت بسته بندی برای برخی از محصولات باید به صورت سفارشی تولید شود.

به طور مثال یونولیت بسته بندی شیرآلات به صورت سفارشی بر اساس قالب های خاصی تولید می شود .

این قالب ها بر اساس شکل و اندازه شیرآلات طراحی و ساخته می شوند تا یونولیت تولیدی به گونه ای باشد که شیرآلات داخل آنها به صورت فیکس قرار بگیرند و در زمان جابه جایی حتی با وجود ضربه و لرزش های زیاد، دچار مشکل نشوند.

یونولیت بسته بندی برای بسته بندی تجهیزات ساختمان، لوازم خانگی، لوازم برقی، تجهیزات رایانه ای، ظروف شکستنی، لوازم دکوری و … مناسب هستند.

کاربردهای این محصولات بسیار زیاد است و در صنایع  گوناگون قابل استفاده می باشند.

خرید یونولیت فشرده در متل قو

یکی از انواع یونولیت هایی که درخواست بالایی برای خرید آن وجود دارد، یونولیت فشرده می باشد.

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در متل قو متوجه می شویم که یونولیت فشرده نسبت به سایر یونولیت ها گران تر است و این گرانی به دلیل دانسیته و فشردگی بسیار بالای این نوع یونولیت است.

یونولیت فشرده دارای مقاومت فوق العاده بالایی است و این مسئله موجب بکارگیری آن در صنعت ساختمان و دیگر صنایع مهم شده است.

اگر کاربرد موردنظر یونولیت به گونه ای باشد که به یونولیتی به مقاومت و استحکام در حد یک سنگ سخت نیاز باشد، باید از یونولیت فوق فشرده استفاده شود که دانسیته بالاتری از یونولیت فشرده دارد و دانسیته آن بالاتر از عدد 40 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

بهترین نوع یونولیت برای عایق سازی سردخانه، بسته بندی، درز انقطاع، ماکت سازی و …

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در متل قو با یکی دیگر از انواع یونولیت آشنا می شویم. این یونولیت، یونولیت ورقه ای نام دارد که دارای کاربردهای فراوانی است.

یونولیت ورقه ای در ابعاد مختلفی تولید می شود تا برای هر استفاده ای در متل قو مناسب باشد.

خصوصیات مهمی از یونولیت ورقه ای که بایستی در زمان خرید موردتوجه قرار بگیرند، ضخامت ورق های یونولیت و دانسیته آنها می باشد.

زیرا برای برخی از کاربردها به ضخامت و دانسیته بالاتر و برای برخی از کاربردها به ضخامت و دانسیته پایین تر نیاز است.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در متل قو

یونولیت موردنظر خود را از مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” خریداری کنید که ارائه دهنده باکیفیت ترین یونولیت استاندارد در کشور است.

این مجموعه به دو مسئله، توجه بسیار زیادی داشته است. مسئله اول، کیفیت بالای محصولات خود است که بدین منظور از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است.

مسئله دوم، مناسب بودن قیمت محصولات خود است تا موجب رضایت مندی مشتریان شود. این دو مسئله سبب شده اند که اغلب خریداران یونولیت از مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” نسبت به خرید یونولیت موردنیاز خود اقدام کنند.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله ( خرید و قیمت یونولیت در متل قو )، مجدداً تأکید می کنیم که یونولیت مناسب کسب و کار خود را از بهترین تولیدکننده یونولیت خریداری کنید و حتماً به برخورداری از نشان استاندارد در یونولیت توجه داشته باشید.

اگر یونولیت را برای استفاده در ساختمان سازی در متل قو خریداری می کنید، حتماً به نسوز یا کندسوز بودن آن توجه کنید تا ساخت سازه های مختلف در متل قو با ایمنی لازم انجام شود و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *