مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در نور

خرید و قیمت یونولیت در نور

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در نور ، موضوعی است که قصد بررسی آن را داریم تا بدانیم یونولیت را در این شهر از کجا و با چه قیمتی خریداری کنیم.

نور، شهری گردشگری است که محبوبیت زیادی میان ایرانیان دارد. نور، مرکز شهرستان نور واقع در استان مازندران می باشد.

این شهر به شدت مورد توجه فعالان اقتصادی قرار گرفته است. در سال های اخیر، ساخت و سازهای زیادی در نور صورت گرفته است.

در بسیاری از این ساخت و سازها از یونولیت به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می شود.

خرید یونولیت سقفی استاندارد در نور

یکی از یونولیت های پرکاربرد در نور، یونولیت سقفی استاندارد می باشد که در ساخت و سازهای نور به کار می رود.

این یونولیت برای اجرای سقف ساختمان به کار می رود. در بررسی خرید و قیمت یونولیت در نور متوجه می شویم که یونولیت سقفی استاندارد در چندین نوع تولید می شود که کیفیت و مشخصات هر یک از دیگری متفاوت است.

یونولیت سقفی استاندارد در چندین ابعاد و چندین دانسیته تولید می شود. ابعاد 200*50*25  سانتی متر و دانسیته 12 کیلوگرم بر مترمکعب برای یونولیت سقفی استاندارد رایج است.

این یونولیت می تواند سقف مستحکم و مقاومی را برای یک ساختمان بوجود بیاورد.

استفاده از یونولیت سقفی استاندارد سبب کاهش وزن سازه های واقع در نور می شود که این مسئله موجب افزایش مقاوم سازه ها در برابر زمین لرزه می شود.

در چنین شرایطی سازه های واقع در نور در زمان وقوع زمین لرزه، خسارت کمتری می بینند.

خرید یونولیت دیواری در نور

یکی دیگر از یونولیت های پرفروش در نور که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در نور به آن می پردازیم، یونولیت دیواری است.

یونولیت دیواری، مصالح مقرون به صرفه و بسیار مقاومی برای اجرای دیوار است. این یونولیت در چندین نوع شامل دیوارپوش فوم، تری دی پنل و … تولید می شود که هر یک موجب راحتی احداث یا نماسازی دیوار می شود.

برخی از یونولیت های دیواری مانند دیوارپوش های یونولیتی برای احداث دیوار به کار نمی روند، بلکه برای دکوراسیون داخلی به کار می رود.

این دیوارپوش ها می توانند برای نماسازی مغازه، خانه، ویلا، فروشگاه، دفتر، شرکت و … به کار روند.

یونولیت های دیواری که برای احداث دیوار به کار می روند، همانند یک بلوک داخل دیوار قرار می گیرند و سبب می شوند که دیوار از نظر صوتی و حرارتی عایق شود.

استفاده از یونولیت دیواری به پیشرفت ساخت و سازها در نور بسیار کمک می کند.

مقالات مرتبط

خرید یونولیت بسته بندی در نور

یکی دیگر از انواع یونولیت مهم در نور که کمک زیادی به پیشرفت صنعت در این شهر می کند، یونولیت بسته بندی است.

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در نور متوجه می شویم که یونولیت بسته بندی از مقرون به صرفه ترین متریال برای بسته بندی وسایل و کالاهای گوناگون است.

این محصول با قرارگیری داخل کارتن بسته بندی کالاها و لوازم کارخانه ها و شرکت ها سبب می شود که این کالاها در زمان جابه جایی آسیب نبینند.

آمار مرجوعی های کارخانه ها به دلیل آسیب دیدگی در زمان جابه جایی با استفاده از یونولیت، به کمترین میزان می رسد و این مسئله به نفع صنعتگران و تولیدکنندگان در نور خواهد بود.

صنعتگران و تولیدکنندگان در نور نمی توانند مواد یا متریالی را پیدا کنند که خواص یونولیت را داشته باشد، اما مانند یونولیت ارزان قیمت باشد. لذا صراحتاً می توان گفت که یونولیت بهترین ماده برای بسته بندی است.

خرید یونولیت ورقه ای در نور

یونولیت ورقه ای در ضخامت ها و دانسیته های گوناگون در نور تولید می شود. بررسی خرید و قیمت یونولیت در نور نشان می دهد یونولیت ورقه ای بر اساس ضخامت و چگالی، قیمت گذاری می شود.

یونولیت ورقه ای از ویژگی هایی نظیر وزن اندک، بافت مستحکم، ساختار عایق، بافت ضد رطوبت و آب و توانایی مقابله با اتلاف انرژی برخوردار است.

این ویژگی ها سبب شده است که از یونولیت ورقه ای در عایق سازی سردخانه، ساختمان سازی، عایق سازی ویلا، دکورسازی و ماکت سازی در نور استفاده کنند.

یونولیت ورقه ای بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد، کارایی های متنوع و پیچیده ای دارد که آن را مورد توجه صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده است.

خرید یونولیت فشرده در نور

ادامه بررسی موضوع خرید و قیمت یونولیت در نور را با پرداختن به یونولیت فشرده انجام می دهیم.

منظور از فشردگی در یونولیت، یعنی دانه بندی ها بسیار متراکم هستند و این مسئله به دلیل دانسیته بالایی است که برای این محصول درنظر گرفته شده است.

دانسیته یونولیت فشرده با دانسیته یونولیت معمولی فرق می کند. تفاوت دانسیته یونولیت ممکن است به 10،15،20،25 و حتی مقدار بیشتری برسد.

یونولیت معمولی در چگالی های 7،8، 9 و … و یونولیت فشرده در چگالی های 25،27،30 و … تولید می شوند که این اعداد بر حسب کیلوگرم بر مترمکعب سنجیده می شوند.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در نور

قیمت یونولیت بر اساس میزان فشردگی یا چگالی، طول و عرض، ضخامت، کیفیت دانه بندی، کیفیت مواد اولیه و … مشخص می شود و این نحوه تعیین قیمت سبب می شود که قیمت انواع مدل های یونولیت با یکدیگر متفاوت باشد.

خریداران یونولیت باید درنظر داشته باشند که یونولیت را با توجه به خصوصیات آن خریداری کنند. هر یونولیتی برای هر کاربردی مناسب نمی باشد.

یونولیتی که برای ساختمان سازی مناسب است با یونولیتی که برای ماکت سازی مناسب است، متفاوت هستند.

اما چیزی که برای هر کاربردی به طور یکسان اهمیت دارد، کیفیت یونولیت است. در زمان خرید یونولیت به کیفیت آن توجه داشته باشید و با خرید یونولیت از مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” اطمینان حاصل کنید که یونولیت مرغوب و استانداردی را خریداری نموده اید.

سخن پایانی

با بهترین مرکز خرید و قیمت یونولیت در نور تا حدودی آشنا شدیم. عدم اعلام قیمت ثابت برای یونولیت به آن دلیل است که قیمت ها مدام نوسان دارد و مشخص نیست که زمانی که شما این مطلب را می خوانید، قیمت یونولیت چقدر باشد.

اما اطمینان داشته باشید که یونولیت از لحاظ اقتصادی از دیگر متریال و مصالح مشابه خود ارزان تر و به صرفه تر است و برای هر کاربردی بسیار سودمند و مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *