مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در وادان

خرید و قیمت یونولیت در وادان

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در وادان : یونولیت موردنیاز پروژه های عمرانی، صنعتی، کشاورزی، باغداری و … خود را از مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” خریداری کنید.

یونولیت، محصولی با بافت سبک و متخلخل است که با ویژگی های خاص خود موجب جذب صنعتگران و سازندگان به استفاده از خود شده است. استفاده از یونولیت در هر پروژه ای با مزایای بسیار زیادی همراه است. یونولیت بسیار سبک، مقاوم، بادوام، عایق صوت، عایق رطوبت، عایق حرارت و برودت و انعطاف پذیر می باشد و این ویژگی ها سبب استفاده فراوان از آن در وادان شده است.

خرید یونولیت سقفی استاندارد در وادان

آمار خرید و قیمت یونولیت در وادان دلالت بر فروش بالای یونولیت سقفی دارد. یونولیت سقفی استاندارد برای اجرای سقف انواع سازه ها به کار می رود. بسیاری از خانه ها و ویلاها در وادان با یونولیت سقفی اجرا شده اند. یونولیت سقفی استاندارد در ابعاد و ضخامت های گوناگون تولید می شوند که از هر یک از آنها بر حسب شرایط موجود استفاده می شود.

یونولیت های ویژه تیرچه فندوله یا بتنی در ابعاد دو متر در نیم متر در ارتفاع 20 یا 25 سانتی متر وجود دارند. یونولیت‌های مخصوص یونولیت سقفی پیش تنیده در ابعاد دو متر در نیم متر در ارتفاع 15 سانتی متر وجود دارند. پلاستوفوم یا یونولیت حفره دار در ابعاد 110 سانتی متر در 50 سانتی متر در ارتفاع 25 سانتی متر وجود دارند. پلاستوفوم یا یونولیت سقفی برای اجرای سقف بسیار سودمند است و وزن سازه ها در وادان را به شدت کاهش می دهد.

یک نکته مهم که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در وادان به آن اشاره می کنیم این است که سازه هایی که در وادان با یونولیت اجرا می شوند، در برابر زمین لرزه بسیار مقاوم است و خرابی کمتری به بار می آورد. سبکی سازه ها، امروزه به مهمترین دغدغه سازندگان و مهندسان تبدیل شده است.

خرید یونولیت دیواری در وادان

یونولیت دیواری با بهترین متریال تولید می شود. استفاده از این محصول برای اجرای دیوار از سالها پیش رواج داشته است. اما امروزه یونولیت های دیواری، متنوع شده اند و در طرح و انواع مختلفی تولید می شوند. یکی از  یونولیت های دیواری پرکاربرد در حال حاضر، دیوارپوش های یونولیتی است که برای اجرای نمای دیوارها و دکوراسیون بسیار کاربرد دارند.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در وادان بیانگر این است که دیوارپوش های یونولیتی به سبب ارزانی نسبت به متریال دیگر دکوراسیون، بر آنها برتری دارند و بیشتر موردتوجه طراحان قرار گرفته اند. یونولیت های دیواری با کیفیت بسیار خوبی که دارند، بسیار عمر می کنند و حتی می توانند تا حدی عایق سازی کنند.

خرید یونولیت بسته بندی در وادان

یکی دیگر از انواع یونولیت ها که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در وادان به آن می پردازیم، یونولیت بسته بندی می باشد. یونولیت یا پلاستوفوم بسته بندی برای محافظت از محصولات مجموعه های مختلف به کار می رود.

این یونولیت اجازه نمی دهد که ضربه و فشاری سبب خرابی محصولات بسته بندی شده با آن شود. برای خرید یونولیت بسته بندی با ما تماس حاصل فرمایید. ما یونولیت بسته بندی محصول موردنظر شما را درست بر اساس ابعاد و شکل محصول موردنظر تولید می کنیم تا تطابق کامل و دقیقی با آن داشته باشد. یونولیت در صنعت بسته بندی، بهتر از هر محصول دیگری موجب دفع ضربات و فشارها در راستای حفاظت از محصول می شود.

خرید یونولیت فشرده در وادان

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در وادان متوجه می شویم که یونولیت فشرده گران تر از دیگر انواع یونولیت می باشد. این گرانی بی دلیل نیست و به سبب میزان فشردگی بیشتر آن است. فشردگی بیشتر، سبب عایق سازی بیشتر و مقاومت بالاتر می شود. یونولیتی را خریداری کنید که ویژگی های متناسب با کاربرد موردنظر شما را داشته باشد.

پلاستوفوم فشرده در صورتیکه از دانسیته بالاتر از 40 کیلوگرم بر مترمکعب برخوردار باشد، به پلاستوفوم فوق فشرده شناخته می شود. این پلاستوفوم ها برای کاربردهای مهم به کار می روند و نیاز نیست که برای کاربردهای بی اهمیت از آنها استفاده شود.

مقالات مرتبط

خرید یونولیت ورقه ای در وادان

در ادامه بررسی خرید و قیمت یونولیت در وادان با کاربردهای یونولیت ورقه ای آشنا می شویم. یونولیت ورقه ای برای عایق سازی، کاردستی، ماکت سازی، دکورسازی و … در وادان به کار می رود. این یونولیت ها به شکل تخته هایی هستند که ویژگی های مختلفی دارند که از میان آنها، دو مورد مهمتر از دیگری هستند و باید مورد توجه خریداران یونولیت ورقه ای در وادان قرار بگیرند. این دو ویژگی، ضخامت و دانستیه یونولیت یونولیت هستند. یونولیت های ورقه ای بسیار مستحکم هستند و در عایق سازی، بسیار مؤثر ایفای نقش می کنند.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در وادان

قیمت یونولیت را مشخصات آن تعیین می کنند. برخی از این مشخصات مربوط به کمیت ها و برخی دیگر مربوط به کیفیت یونولیت می باشند. اگر می خواهید باکیفیت ترین یونولیت را بخرید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، با مجموعه “یونولیت پلاستوفوم” تماس حاصل کنید که یکی از بهترین عرضه کنندگان یونولیت در وادان است. انواع یونولیت دارای نرخ مشخصی هستند و اختلاف قیمت انواع یونولیت، طبیعی می باشد.

در سال های اخیر، نرخ مصالح نوسان زیادی داشتند. هر زمان که نرخ دلار و تورم افزایش پیدا کرده است، قیمت مصالح افزایش پیدا کرده است و نرخ یونولیت متأثر از این موارد، زیاد شده است. برای استعلام روز قیمت یونولیت با ما تماس حاصل کنید. ما راهنمای خرید یونولیت برای شما مشتریان گرامی در وادان خواهیم بود.

سخن پایانی

با پرداختن به مزایا و کاربردهای یونولیت، موضوع بررسی خرید و قیمت یونولیت در وادان را خاتمه می دهیم. استفاده از یونولیت در وادان دارای مزایای فراوان شامل کاهش هزینه ها، افزایش مقاومت سازه ها در برابر زمین لرزه، طول عمر بهتر سازه ها، سهولت بسته بندی کالاها و … می باشد.

یونولیت در موارد گوناگونی مانند ساخت و ساز، صنعت، دکوراسیون، پروژه های فنی و مهندسی، آموزش، کشاورزی، باغداری و … در وادان مورد استفاده قرار می گیرد. یونولیت ثابت کرده است که که بهتر از هر محصولی می تواند از خود مقاومت و پایداری نشان دهد و طول عمر و دوام بسیار خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *