مشاوره رایگان

خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان

خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان

چکیده محتوای این صفحه

خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان: با بهترین و حرفه ای ترین تولیدکننده یونولیت و انواع محصولات آن آشنا می شویم.

یونولیت یا پلی استایرن به صورت پلاستیک جامد، فوم سخت و لایه ای ارائه می شود. انواع یونولیت شامل یونولیت معمولی GPPS، یونولیت HIPS، یونولیت فومی EPS و … است که هر یک دارای کاربردهایی هستند.

اما پرکاربردترین نوع پلی استایرن یا یونولیت، پلی استایرن منبسط شده می باشد. این نوع پلی استایرن یا یونولیت برای خودروسازی، عمران و معماری، ساخت بتن و … مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید یونولیت سقفی در اقلیم کردستان

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان متوجه می شویم که یکی از پرکاربردترین انواع یونولیت، یونولیت سقفی استاندارد است. یونولیت سقفی استاندارد به عنوان تیرچه بلوک بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دانسیته 12 کیلوگرم بر مترمکعب تولید می شود.

البته برخی از تولیدکنندگان، یونولیت سقفی استاندارد را در دانسیته های دیگری تولید می کنند اما دانسیته استاندارد و متداول، 12 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. ابعادی که برای یونولیت سقفی استاندارد درنظر گرفته می شود به صورت 200*50*20 CM است و ممکن است در ابعادی نزدیک به این ابعاد نیز، تولید شوند.

استفاده از یونولیت سقفی استاندارد در ساخت پروژه های عمرانی و معماری مختلف در اقلیم کردستان، بسیار سودمند است و نتایج ارزشمندی دارد.

خرید یونولیت دیواری در اقلیم کردستان

یکی دیگر از انواع یونولیت که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان با آن آشنا می شویم، یونولیت دیواری است. این یونولیت همانند بلوک های سفالی و سیمانی در دیوار به کار می رود. این یونولیت می تواند در نقش درزگیر میان دو دیوار و دیوارپوش تزئینی برای زیبایی دکوراسیون داخلی به کار برود.

نقش زیبایی دیوار در دکوراسیون داخلی بسیار مهم می باشد. لذا استفاده از فوم های یونولیتی که جذاب و زیبا هستند می توانند دکوراسیون هر مکانی را زیبا و جذاب کنند. دیوارپوش های فومی به آسانی در کوتاهترین زمان اجرا می شوند و هرگز به زیرسازی نیازی ندارند.

مقالات مرتبط

خرید یونولیت فشرده یا انواع بلوک یونولیت

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان متوجه می شویم که مقاوم ترین یونولیت که دارای دانسیته بالایی است، یونولیت فشرده می باشد. مواد اولیه یونولیت فشرده، تحت فشار حداکثری در قالب های ویژه ای فشرده می شوند و این مسئله سبب می شود که وزن بیشتری نسبت به دیگر یونولیت ها داشته باشد. یونولیت فشرده می تواند به همراه آکوستیک، پشم و سنگ به کار رود و یک عایق صوتی بسیار قدرتمندی را شکل دهند.

خرید یونولیت ورقه ای در اقلیم کردستان

یکی دیگر از انواع یونولیت، یونولیت ورقه ای می باشد که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان ، متوجه تنوع بسیار زیاد آنها می شویم. در واقع با هدف استفاده از یونولیت ورقه ای در حوزه های مختلف، آنها را در چگالی و ضخامت متفاوتی تولید و ارائه می کنند.

با استفاده از یونولیت های ورقه ای می توان عایق سازی سازه های مختلف و ساخت محصولات و اجرای پروژه های مختلف را به خوبی انجام داد. یونولیت های ورقه ای با توجه به مقدار چگالی دسته بندی می شوند. هنگامی که حرف از ورق ها می شود، به وزن بلوک یونولیتی در اندازه یک در دو متر در 50 سانتی متر اشاره دارد.

خرید یونولیت لوله ای در اقلیم کردستان

قبل از بررسی بهترین مرکز خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان با یونولیت لوله ای آشنا می شویم. یونولیت لوله ای در تمامی سیستم های آب سرد و گرم بهداشتی، تأسیسات برودتی، گرمایشی و تهویه مطبوع در سیستم های گرمایش از کف و بسیاری از کاربردهای دیگر به کار می رود.

حتی از این محصول می توان در صنعت خودروسازی، بسته بندی و تزئینات و دکوراسیون استفاده نمود. یونولیت های لوله ای در قطرهای 12 الی 63 میلی متر تولید می شود. فوم های یونولیتی قادرند از لوله ها در مقابل ضربات احتمالی حفاظت کنند و سبب افزایش طول عمر آنها شود.

خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان

خرید یونولیت بسته بندی در اقلیم کردستان

با بررسی خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان متوجه می شوید که یونولیت بسته بندی از هر متریال بسته بندی دیگر، به صرفه تر می باشد. یونولیت بسته بندی دقیقاً مطابق با محصول شما ساخته می شود تا به خوبی از آن محصول در زمان جابه جایی مراقبت کند و گزینه ایده آلی برای بسته بندی ایمن و اصولی می باشد.

یونولیت های بسته بندی صرفاً به صورت سفارشی ساخته نمی شوند و به شکل های دیگری برای بسته بندی قابل استفاده هستند که برای نمونه می توان به یونولیت های حبه قندی اشاره نمود.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان

مجموعه یونولیت پلاستوفوم، یکی از برترین ارائه دهندگان یونولیت در اقلیم کردستان است که به سه دلیل محصولاتش برتر از محصولات دیگر برندها است.

  • مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب برای تولید یونولیت استفاده می کند.
  • این مجموعه از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات برای تولید یونولیت استفاده می کند و پیوسته مهندسانی بر نحوه تولید یونولیت ها در هر مرحله نظارت دارند.
  • کارشناسان این مجموعه برای تولید یونولیت به استانداردها، توجه بسیار زیادی دارند و بر اساس اصول و استانداردهای بین المللی به تولید یونولیت اقدام می کنند.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در اقلیم کردستان نشان می دهد که قیمت یونولیت وابسته به فاکتورهای گوناگونی است که مهمترین آنها شامل اندازه طول و عرض، ضخامت، چگالی، کیفیت دانه بندی و … می باشد. یونولیت از بسیاری از محصولات با کارایی مشابه خود، ارزان تر است و استفاده از آن برای صنعتگران و تولیدکنندگان اقلیم کردستان، بسیار به صرفه است.

سخن پایانی

یونولیت دارای خواص اعجاب انگیزی است و می تواند در بسیاری ازحوزه ها مفید واقع شود. یونولیت یا پلاستوفوم را تنها باید از تولیدکنندگانی خریداری کنید که تخصص و دانش لازم در این زمینه را داشته باشد. مجموعه “یونولیت پلاستوفوم”، آمادگی دارد که انواع یونولیت های موردنیاز شما را با بالاترین سطح کیفیت به شما ارائه دهد.

قیمت هایی که این مجموعه برای یونولیت های خود درنظر می گیرد بسیار مناسب است. تمامی این موارد سبب می شود که این مجموعه، مشتریان بسیار زیادی در نقاط مختلف ایران و کشورهای همسایه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *